onsdag 16. april 2008

De aller siste tingene ble tatt i ett stort jafs!

Litt fort og gæli, men likevel så er web2.0 Awards lest gjennom og jeg syntes liksom jeg var litt på hjemmebane! Det var litt morsomt. Prøvde ut ett par ting jeg ble nysgjerrig på og har merket meg at det finnes slike kåringer som kan gi nyttige tips for framtida.
E-læring har vi jo nå holdt på med noen uker og det er moro, men krever disiplin og helst en liten gruppe som kan puffe og dra litt når det er nødvendig. Jeg synes fortsatt at å samarbeide,diskutere, snakke med levende mennesker er bedre.
Har brukt Blackboard for noen år siden da jeg var deltidsstudent på HiBu, men kan ikke huske det som særlig revolusjonerende. Det må jo brukes av mange - både lærere og studenter hvis det skal være nyttig. Vi kom liksom aldri helt dit.
Men det viser vel bare at jeg må lære meg å lære på nye måter og det synes jeg at jeg har gjort i vinter!

Ingen kommentarer: