tirsdag 5. februar 2008

De første tingene er gjort - blogg og rss

Nå har jeg opprettet en blogg og jeg har laget flere innlegg, lagt ut foto og video og lenket til andre sider, fått kommentarer og gitt kommentarer. Jeg har laget innlegg og slettet innlegg. Har også vært innom Technorati og sett på watchlists. Synes det meste virker greit, men liker å få bloggen til å "se fin ut" og da bør jeg nok se mer på innstillingene. Kan ikke html-koding så jeg er avhengig av innstillingen. Dropper det nå og går heller videre til RSS. Har tatt i bruk google reader. Det fungerer fint og jeg har laget en liten liste av feeder. Har forsøkt Dagbladet nyhetsfeed ett par dager - det ble litt mye! Har også lagt ett par feeder slik at jeg bruker Internet explorer som rss-leser.
RSS er flott! Lettvint og veldig kjapt å få oversikt over diskusjoner og temaer som dukker opp. Dette vil jeg bruke mye!

Ingen kommentarer: